My voice, my strength

Dość długo szukałam inspiracji rysunkowej na tegoroczne Święta. Chciałam, żeby było to coś wyjątkowego, charakterystycznego, nieoklepanego, niezbyt prostego, niosącego jakiś przekaz, ale jednocześnie – żeby był to rysunek fashion. Myślę, że udało się, bo przy tworzeniu tej sukni można zupełnie zatracić się w rysowaniu i oddać temu całym sercem, a kampanią reklamową z jej hasłem przewodnim, klimatem, utworem, jak i samą artystką w takim wydaniu jestem po prostu zachwycona.

W skrócie – mój wybór padł na kampanię nowego zapachu Valentino Voce Viva, którego twarzą została Lady Gaga.

Wydaje mi się również, że premiera perfum i marki Valentino w Polsce w takim momencie dla kobiet nie mogła przejść obojętnie z hasłem przewodnim – mój głos, moja siła – które można rozumieć naprawdę wielowymiarowo.

„Voce Viva to hymn na cześć podążania za swoimi marzeniami. Łącząc ducha włoskiego dolce vita z siłą kobiecości Valentino, Voce Viva zachęca do bycia sobą i wyznaczania własnych reguł. To celebracja najbardziej intymnego, osobistego atrybutu każdej kobiety, którym jest jej głos.”

Lady Gaga w mega kobiecej wersji, z naturalnym makijażem i fryzurą, w czerwonej, ekstrawaganckiej sukni z wielką kokardą jest idealną inspiracją do tworzenia. Pięknych ujęć z tej sesji jest mnóstwo, trudno było wybrać tylko jedno zdjęcie, ostatecznie zdecydowałam się na takie, które wyraźnie przedstawia fason kreacji.

Ilustrację wykonałam na papierze technicznym Happy Color Premium, do rysunku użyłam jak zwykle ołówków z zestawu Faber – Castell 9000 Art Set, o twardości H, HB, 3B, 5B.

„Powiedziałabym, że szukanie własnego głosu to dla mnie niekończąca się pogoń. Czasami trwa całe życie. W miarę upływu czasu dowiadujemy się, kim chcemy być, a jednocześnie stopniowo odrzucamy rzeczy, w które przestajemy wierzyć.”

„Bądź sobą, kochaj kogo chcesz i nigdy nie przestawaj podążać za swoimi marzeniami – mówi Lady Gaga. Jak twierdzi dyrektor kreatywny Valentino, Pierpaolo Piccioli, to są wartości, które wyznaje również włoski dom mody. Lady Gaga oznacza wolność, samoświadomość, czyste serce. Jej udział w kampanii wynosi symboliczną siłę tego projektu na najwyższy możliwy poziom. Lady Gaga jest ikoną nowej generacji. Najważniejsze dla niej wartości takie jak, kultywowanie wolności, pasja do sztuki, samoświadomość, równość (…)”

„Chciałabym, aby wszyscy, którzy będą słuchać albumu „Chromatica”, wiedzieli, że nawet jeśli życie bywa czasem bolesne, nadal można przez nie przejść tanecznym krokiem. Nie przestawajcie tańczyć! Jesteście odważni, żyjąc i pokonując ból.” / cały wywiad – Vogue.pl